FRISKA OCH JÄÄÄVLIGA SVETTIGA!

Jag har inte orkat, jag har inte hunnit blogga.
Kom precis hem från Friskis, jäklar vad bra det gick idag! 2 timmar och 20 minuter ganska exakt var jag och Kaisa i den där lokalen, bra!!

50 min intervallträning och 70 minuters gym.
Jag bara längtar tills konditionen är bättre så jag orkar springa längre, synd att det verkar ta sån tid att bygga upp..




Nu måste jag slänga mig in i duschen för sen blir det lunch på stan med Kaisa. Längesen jag spenderade en ledig dag i Uppsala, så många dagar överhuvudtaget, har faktiskt varit hemma sen i lördags. Bra och mindre bra, hehe. Det har sina för och nackdelar att vara i båda städerna.

Hej sålänge!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback