Joggare!


NU har jag störtlandat i soffan, lång dag!

Så himla glad! Jag JOGGADE snabbt i 40 minuter (6.3 km), alltså då menar jag 40 minuter i sträck utan att sänka farten minsta lilla en stund!! Snacka om att få cred för att man slutat röka!!!
Värt att tillägga är att jag dessutom jobbat 10-19.15 idag, kom hem 20.10 och befann mig på friskis 20.30, dvs trots full fart pallade jag. GLAD!

Var på rätt dåligt humör när jag kom till Friskis, låt oss säga att självförtroendet svek, jag kan bli så fruktansvärt irriterad på att mitt korta krull inte är som jag vill, långt, rakt och tjockt. Det förstör lixom hela mig när håret är såhär och jag inte kan platta så ofta jag vill för att det bara ramlar av då.. Men men, det där behöver jag väl inte älta mer för er..
Hursom, bestämde mig för att absolut inte ställa mig på banden som är mittemot speglarna. Var det kanske det som gjorde så att jag utan problem orkade?
Mindre kul kanske att stirra på den här gubben i 40 minuter men vafan, han ser ju glad ut?!





Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback