Marräng


Godmorgon!!
Hade en finfin dag hos Jennika igår, riktigt fint bor dom!
Iina som jobbar i centrumet där intill kom förbi.
Vi tjejsnackade sådär som bara tjejer kan och åt massa mat och fikade. Tänk vad tiden kan flyga förbi fast man i stort sett bara sitter ner?..





Jag har unnat mig så sjukt mycket god mat den senaste veckan. Man blev ju sådär sjukt bortskämd i Bydalen, både av M´s kompisars mat och maten man åt ute. Värt varenda kalori, haha.
Nu däremot blir det nog lite tufft att få igång flåset, ska alldeles straxt bege mig till frikis, löpning idag.
Jag lovade mig själv 1 mils intervall första träningen i april.
Kommer inte bli så, kommer inte klara. Tungt att inte klara målet men, jag kämpar på, snart är jag nog där!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback