Solen skiner!


Åh, solen skiner!!
Ord kan inte beskriva hur mycket jag behöver dom här solstrålarna!!
Vintern känns som att den har varit längre än någonsin och sommar blev det knappt för min del förra året, jag behöver solen!

Var och körde pass på friskis tidigare idag och Kiira kläckte att hon åker till Thailand i mitten på mars i två veckor. Jag skulle nog nästan kunna kapa en lilltå för den resan.
 Tänk sol och bad, en iskall öl i värmen, sanden mellan tårna.
Seriöst, jag börjar nästan gråta när jag tänker på det, jag blir lixom rörd på någe vis. Tänk att få blunda och höra vågorna.

Brorbarn Thailand 2008




GAH! Sommar, sommar, sommar, ge mig åtminstonde lite svensk sommar i år. Lite sol och åtminstonde några stranddagar, några varma sommarkvällar.
Jag längtar!!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback