Din dag


Gokväll!
Bra dag. Fick en godmorgon-puss, somnade om med båda täckerna (bästa!!) på mig. Vaknade upp någon timme senare i ett soligt Norrtälje och begav mig mot jobbet straxt efter åtta.

Färdigjobbat var det vid fyratiden.
Världens bästa pappa fyller år idag och eftersom att resten av familjen befinner sig utomlands och på annan ort så blev det jag och pappsen som åt middag och gottade oss i bakelser jag köpte med mig hem.
Bättre pappa får man leta efter, länge!

Hemma var jag vid åtta-tiden, sprang mina 5 km på bandet (förövrig nya och halvkassa band på friskis Väderkvarn) och nu sitter jag här hemma och luktar svett i min ensamhet.
Rätt så trött och kikar på lyxfällan, hur i helvete är det ens möjligt att få i sig åtta Redbull om dagen, hur i helvete kan man lägga 6.000:- i månaden på energidryck?!!





Avslutningsvis saknar jag mitt hjärta!
Godnatt



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback