Vårruset


Godmorgon!
Jennika lämnade mig för en stund sen och jag sitter och väntar på att frukosten ska lägga sig i magen så att jag kan gå till friskis och köra på bandet, tanken är att det ska gå lika skitbra som i tisdags men, jag börjar med målet 600 cal alt 6 km. Brukar nämligen bli mer peppad om jag gör så, klarar mer än vad jag tänkt mig..





Mattias sa nått betänkbart häromdagen.
Ska man anmäla sig till Vårruset? 26 maj är det i Uppsala, någon som är på? 5 KM är det loppet på, det klarar man väl utan problem?
Tjejmilen hade ju varit den ultimata peppen men, det är inte förens i September, himla dumt, då har man väl inte riktigt kommit igång ordentligt efter semestervilan?


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: jill

Jag hade tänkt anmäla mig men är ju utomalnds då.! VIlken osis ;) hihi.. O milen, njae.. jag är ju inte ett så stort fan av att springa men kanske.. kanske kanske..

2011-03-10 @ 21:04:06
URL: http://jillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback