Trött


Goodmorning!
Hade jag inte haft hjärnan (halvt) med mig hade jag befunnit mig på jobbet vilken minut som helst.
Efter 1.5 mil insåg jag att jag faktiskt börjar 12 och inte 10, så det var bara och vända och nu är jag tillbaka i Norrtälje.
Jag hade ju gärna sovit nån timme extra i morse, tröttare än på länge men men. Jag får se till att få i mig lite kaffe och slappa lite i soffan innan det är dags att göra ett nytt försök.




Kunde inte låta bli att åka hit igår kväll. Saknaden efter hjärtat som kom hem från Rally på Gotland igår blev en aning för stor! Tänk att 5 dagar kan kännas som 15..

Soffan nästa.
Ha en fin dag!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: EMILIA

Hallå, läne sedan! Skönt att ni är tillsammans igen! Jobbigt att vara borta fr varandra. Jag känner mig alltid så ynklig haha

2011-05-02 @ 10:54:53
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback