30 November


Tog sovmorgon till tio idag men, vore det inte höst och mörkt jämt så skulle jag undra vad som hänt? Jag som aldrig går upp efter nio när jag är ledig..
Hursom, morgonpromenaden avklarad och gröten är äten. Innebär att det blir en sväng till gymmet nu och framförallt köra mage och rygg. Har sjuklig träningsvärk på rumpan. Undrar, kan en helg med allt annat än kontroll över mat och träning slappa till musklerna så att man får sån satans träningsvärk första passet efter?? Såklart inte, men det känns så..

Efter träningen blir det hem för en snabblunch och sen beger jag mig till Barkarby outlet och IKEA för att möta upp Jennika och iina på en shoppingrunda. Julklappar hoppas jag kunna hitta, inte många kvar nu, skönt!
Tänk, efter förra vintern trodde jag aldrig att jag skulle säga det men, jag måste erkänna att jag längtar lite efter vintern, framförallt snön.




Rätt trevlig vy man har utanför fönstret vintertid, mysigt!!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback