NINA 9/9


ÅÅÅ VAD JAG LÄNGTAR TILLS I KVÄLL!!!

Nina, min assnygga, trevliga, roliga och omtänksamma fina vän fyllde år igår
och det firas ikväll tillsammans med ytterligare två brudar från Uppsala och våran gamla dansklass.
Lina har jag inte sett på... tre?.. år..? Emely, ett?.. år?
Sjukt men ikväll ses vi och ska sen ut och rocka på Piren!!
Låt mig tillägga att det suger att jag ska jobba precis hela dagen i morgon, dvs köra bil 09.30. Ja, idag känner jag att jag faktiskt får tillägga att det suger rejält!

Nina och Emelys fina dotter, som stannar på hemmaplan när mamma ska sova borta.. Stort de att vara barnfri en kväll på annan ort. Åh, kul ska vi ha!!




Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback