Gah!!

Alltså..
Jag blir så jävla, jävla, jävla irriterad!!!!!
Jag beställde dessa snyggingar 28 mars, fick leveransinformation den 2 april om att de har skickats och skulle komma inom två dagar.




En vecka senare skrev jag till Nelly då de fortfarande inte kommit. Jag skulle vänta tills 14 dagar gått.
Nu skrev jag ett argt och ledset mail om att dom måste skoja, ÄNNU en gång har Nelly klantat sig.
Enligt posten (sökt på kollinummer) ligger det kvar på nelly.
Jag har fått 25% rabatt på båda och förklarar detta för kundtjänst att dom fan i mig får lov att lösa detta.
Det dom svarar är att jag får lägga en ny beställning bara.
En ny beställning på ett par skor som inte finns och betala fullpris för det andra paret när det är dom som återigen gör fel. Alltså, finns det inte en enda känsla för kundservice i det företaget eller? Jag är nog uppe i 10 ggr snart som dom gör fel med mina leveranser. Så jävla arg. Och ledsen, jag har längtar efter dessa skor nu. Länge.
Ingen ersättning och inte ens få lägga en ny beställning på det par som finns för samma pris som jag fått innan?
Jag som själv jobbar i butik och med kunder dagligen, jag blir så jävla arg alltså.
KATASTROF.


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback