Minus


Vilken ekonimiskt sett kissdag.
Idag har jag pröjsat ungefär 4 tuss för helt värdelösa saker..Eller ja, saker jag inte ser.
Tandläkare, service av bil och nya p-piller. Jag är ju tydligen inte ungdom längre och måste betala 6ggr så mycket för min p-piller än vad jag gjort alla andra år. Kul. Nej. Nu man ska skaffa kids eller?

Dessutom började jag grina hos tandläkaren för att det gjorde så ont och blödde massor när dom tog bort tandsten, tydligen har jag mycket sånt, även under tandköttet. AJ. Synd om mig! Jag intalar mig det iallafall, jag tror jag börjat bilda någon slags tandläkarskräck. Som grädde på moset hade jag ett hål som ska lagas om 1 månad.



Precis i rätt tidpunkt jag behövde vara ytterligare lite mer bitter.. Jag försöker hålla humöret uppe och tänker fortsätta med det efter detta inlägget. Slänger denna skit över axeln och blickar förbi och framåt.
Mycket som händer och mer än så kan jag tyvärr inte säga.
Tur att jag har träningen som hjälper till att avreagera lite.
Så. Nu blir det bra!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback