Tisdag.


Vilken bra dag det blev idag :)
Började med en mycket skön promenad med min kära vän Nina, lite drygt en timme blev det.
Sen var det dags för gym där jag faktiskt utöver gymmandet och 20 min kondition på bandet lyckades cykla 15 min. Det brukar vara ett problem för mig att cykla då knät "låser sig" men det gick alldeles utmärkt! Satans så svettigt det blev.
Så jäkla skönt att vara igång!!! Nu har jag bara 2-3 veckor kvar sen får jag börja med pass också! Lycka!!!

Bilen ska in på sin första service i morgon, kul för bilen, mindre kul för plånboken..
Men fin måste den ju vara så med hjälp av Nina blev det jakt på bilrengöring och hink för att sedan åka till OK och ta saken i egna händer. Sagt och gjort, fin är den nu!!



Fashionhink ;)


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback