19 augusti 2012

 
Ja, det var ju ett tag sen det var den nittonde och "bättre sent än aldrig" sjunger till och med på sista versen.
Då fyllde jag år, 24 långa och härliga år har jag levt och det firades av mina nära och kära.
 
På självaste dagen jobbades det några timmar och sen kom bror och svärmor på fika.
I fredags åkte jag till Uppsala och firades av danstjejerna och i lördags var det en riktigt bra födelsedagsfest både för mig och Jennika, och idag kommer mamma & pappa på middagsbesök.
Lyxigt att fira dagen såhär i lite drygt en vecka.
 
Hursom så fick jag en massa fina presenter!
 
 
 
 
 
 
 
 
+ Skor från mina danstjejer.
+ pengar som jag ska köpa mig ett par snygga jeans för. Tips? Funderar på G-star, Diesel eller Tiger.
 
 
 
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback