Shopping

 
Har varit en flitig shoppare senaste veckan.
Åh, jag älskar allt!
 
"Snabba brallor" från Ginatricot, dröm! Har nog aldrig haft strl 25 och gissa om jag får åla mig in i dessa?! Helst stå upp hela tiden också.. ;) Och gärna låta bli att andas..
 
 
 
 
Jeans från Kappahl, praktiskt (och billigt) att kunna handla från barnavdelningen ;)
 
 
 
 
Neulash. Världens bästa. Snålade in förra omgången med fransserum (köpte X-lash) och saknar verkligen Neulash, bästa ögonfransserumet. Ge det två månader och du har drömelidrömfransar!
 
 
 
 
Converse, har äntligen fått tag i ett par Converse med platå, en lite mindre platå.
 
 
 
 
Sist och bäst. Tack kära lönekuvert för bästa adrenalinkicken på länge!
Hispig tjej hade vi här hemma när jag insåg att jag kunde köpa jackan med stort J!!
 
Jofama, Kenza 10.
 
 
 
 
 




 
 
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback