2012


Men hej!
Dålig på att prioritera bloggen, det vet jag och så är det helt enkelt. Så mycket annat som går före..

Tänkte visa upp nyårsoutfiten. Blev inte så många fler bilder än denna som fastnade på linsen.
Jobbade precis hela dagen, kom hem och bokstavligt talat slängde på mig kläder och ett ansikte.
Drömskorna på!!



Gick ner en sväng till Åtellet här i Norrtan där en mycket fin tjej som var min skjuts till festen jobbar, skönt att inte komma själv sist till festen..!
Nyårsafton spenderades i kompis sommarstuga i Hensvik ca 8 mil utanför Norrtälje.
Mycket mysigt sällskap på 12 personer, god mat, fest och sleepover.
Riktigt bra start på 2012.
Jag är så jäkla taggad på 2012 och det känns verkligen som det är nu livet börjar.
2011 var en smygstart på resten av mitt liv.
Jag är så otroligt förväntansfull och glad över att ha så många fina människor omkring mig!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback