Lör.


Underbara morgon!
Den har varit precis vad jag behövde..
Jag har jobbat lååånga och tunga dagar hela veckan med nyöppningen av våran butik och känt av en förkylning som grädde på moset. Tanken var att jag skulle följa med min man på rally idag men valde att fortsätta sova och har verkligen bara slappat so far denna dag. En film och frukost framför tv:n, drömmen och egentid är underskattat!
Så, med 14 timmars sömn (ja, jag somnade innan 21.00 igår) och en mycket lugn morgon så är det dags att börja vakna till liv nu. Ikväll blir det feeeeeeest!!!
Inte officiell ännu så därav säger jag inte mer än så men KUL ska det bli!!



Ser förövrigt vääääldigt mycket fram emot v.30 som kommer spenderas med medverkande tjejer på bilden i Göteborg, det blir en riktigt tjejresa det och även en tripp till Ullared!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback