Neulash


Nu har jag använt Neulash i 4 månader och det är hög tid för en recension.
Grym produkt!!
Däremot gäller det att ha tålamod för det är först nu/förra månaden som folk och även jag ser skillnad, det tar alltså minst 2 månader.
Enda minuset är priset men i övrigt en riktigt bra produkt som jag varmt rekommenderar!!

Appliceras som en eyeliner på övre fransraden varje kväll på rengjort öga.
En förpackning på 3,2 ml räcker 3-4 månader.
Kostar 895:- på neulash.se

Jag har även hört varmt om X-lash som fungerar på samma sätt men kostar hälften så mycket (finns även rabattkoder, ex "kissie" som ger 200:- i rabatt) så jag ger detta en chans och påbörjar användningen vilken dag som helst eftersom min Neulash sjunger på sista versen.





Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback