Nytt


I fredags arbetade jag min sista dag med hela gänget i Upplands Väsby.
Igår var sista dagen någonsin i den butiken. Kontsig känsla att efter drygt 4 år inte åka dit längre..
Mina kollegor. Dom kommer jag sakna som tusan, tänk vad vi har lärt av varandra dessa år!!

Fick en superfin blombukett och ett gulligt tackkort.




Igår fick jag dessutom en riktigt surprise när våran praktikant la fram en massa fina ord och en enorm Orkidé till mig precis när jag var påväg därifrån. Glad blir man ju!




Å gladare är jag för att jag har fått precis det jobb jag vill ha.
Jag kommer att börja jobba i en helt ny Kappahl-butik här i Norrtälje om lite mindre än en månad och den 14 juni är det premiär. Jag kommer att byta ut min 13 mils bilfärd/dag mot 2 km promenad.
Det ska bli så himla roligt att få vara med från början!! Dit längtar jag verkligen!!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Sara

Men gulle!!!! Åh, vad fint av henne. Det högg lite i mitt hjärta när jag läste detta inlägg. Kommer sakna dig massor! Förhoppningsvis kommer jag ut på nya äventyr jag med :)



KRAAAAM

2012-05-03 @ 15:16:17
URL: http://lillaguran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback