Att se fram emot

 
Jag älskar att se fram emot saker. Känns som att det är bra flow på sånt nu, både kort och långvarigt.
 
-Fredag. Grönan och ytterligare en 30-års fest med en massa goa vänner.
-Söndag. Loppis, ÄNTLIGEN hittat en ledig söndag att sälja av lite grejer på.
 
- Oktober. CYPERN, GÖTEBORG, fira Kaisa 30 år, Estrids dop. 2 år tillsammans med mitt livs.
Kärleksmånaden lixom!
 
- November, Swedish house Maffia.
 
- December. Hör och häpna, mina föräldrar flyttar till Norrtälje!
 
-Mars, Bydalen.
 
-April/maj, förhoppningsvis en weekend till någon storstad.
 
 
 
 
 
Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag skrev en kommentar här om dagen, men det stod att det blev något fel. Så jag vet inte om du fick den? Jag ser den inte bland kommentarerna.

Allafall, det jag skrev;

Sjukt snygg och bra shopping! Kul att hitta bra saker och att få shoppa loss ibland!

Jag misstänkte att det inte gjorde ngt att jag la upp en bild på dig i bloggen. Vill du att jag tar bort den så gör jag det :)

Cypern! Fantastiskt bra val ;) Vart på Cypern ska ni? Och kul att dina föräldrar flyttar närmare! Ska din flytta till hus eller lägenhet?

Nu blev det långt och många frågor ;)

2012-09-05 @ 23:04:02
URL: http://lillaguran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback