F & S

 
Vilken bra dag!
Började med 40 min styrka och 20 min kondition på gymmet, magen/ländrygg fick sig en omgång.
Sitter och surplar i mig en proteinshake innan dusch och sen är det dags för arbetsdag nr 7. Det ska bli skönt att vara ledig i morgon, all ära åt mitt jobb men många av dessa dagar har varit 8-19 och 9-19 så, det ska bli skönt att komma ikapp med allt annat. Typ tandläkare och byta vindruta, haha. Kul.
 
Godaste proteinpulvret, Fit&Smart by Charlotte Perelli.
Kaffe Latte intas just nu men choklad är bra god den med!
 
 
 
 
 
Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: FITNESSLINDA

Är Perellis grejer goda alltså? :)

2013-02-09 @ 21:55:02
URL: http://nattstad.se/fitnesslinda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback