Fru Kantrell

 
Igår var det mysmiddag ute på landet med en massa goda vänner.
Svampplockning till att börja med och älg-entricot och vildsvin till middag. Prat intill småtimmarna och en sleepover på det. Grymt!
 
 
Jag har jobbat färdigt för denna helg och ser redan fram emot nästa.
Helg är alltid magiskt, även om man jobbar. Mindre bra kostmässigt men, nu ligger jag bra i fas med träningen så, lite njutning kan jag unna mig. Jag älskar ju "tyvärr" mat, och godis ska vi inte tala om. Men äta ordentligt ska man ju när man tränar, bara det att man ska ge sig fan på att äta rätt med, mer eller mindre roligt.
 
Nej, duscha och sen pussa på min man som kom hem från Rally sent igår kväll.
Även om han faktiskt bara var borta två dagar denna gång så saknar jag. Han är ju faktiskt min andra halva!
 
 
 
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback