Kött

 
åh! åh! ååååh!!!
 
 
 
 
Back on track tror jag. Idag har jag kört världens benpass på gymmet.
En veckas ofrivillig vila är över och jag är mer taggad än någonsin.
Sen blir jag glad av min nya goa gla´a träningströja me ;)
Kuligt! I höst kommer jag dessutom få sällskap av både sambo och kompisar på friskis, ett års ensamhet på gymmet är pasé!
 
Okej.. Jag är nog lite hyper av min nya superdryck med.
Har köpt på mig aminosyror, blandas ut med vatten och smakar vattenmelon.
"Mat till musklerna", och jäklar, energin då!
 
 
 
Ikväll ska vi ut och äta jag och sambon.
Måste nog fira min nyfunna träningspepp med ett glas rött!
 
 
 
Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Sanna

Otroligt snygg tröja! Vattenmelonaminosyror låter intressant, vad är det för märke på dessa? Trevlig helg!

2012-09-15 @ 09:05:55
Postat av: Kim

Svar Sanna: Tackar och bockar! Köpte dessa aminosyror på gymgrossisten, heter Amino-X. Sjukt gott och ska tydligen vara riktigt bra, har ju inte druckit det så länge men jag tror nog att det hjälper till och bygga lite muskler :)!

2012-09-16 @ 20:12:11
URL: http://kiimalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback