Låt mig presenteraaaaa..

 
.. Världens segaste lördag!
Sjukstuga råder i olika former. Började dagen men sovmorgon till 10.30, sen gick mannen och köpte drömfrukost och efter det intaget var det samma visa igen. Sömn. Han sover fortfarande.
Mannen har varit/är förkyld och var på 30-års fest till halv fem i morse och jag, jag är ju vad man skulle kalla rätt så skitförklyld.. Det ska däremot inte stoppa mig från att stå och sälja grejer på loppisen i morrn, lite som så att jag måste!
 
Tänk, ibland längtar man efter en ledig oplanerad lördag då man kan tillåta sig själv att bara ligga i soffan hela dagen och när det väl inträffar och man verkligen bör vila upp sig, då knackar ågren på dörren.  Är det inte lustigt?
Nej, nu ska jag ta tag i diskberget och bädda sängen iallafall, dagens "to do".
Finns så mycket jag vill göra, så många jag vill träffa och umgås med! Dags att bli frisk nu..
 
Slänger upp en bild från häromdagen så länge. Jag är ju mitt snyggaste jag just nu i mina raggsockor, bomullstrosor och felknäppta kofta men den bilden lämnar jag åt fantasin.
Kommer sakna mitt långa hår, 27:e åker det ut, sen ska det bannemig växa av egen kraft, så måste det bli!
 
 
 
 
 
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback