Träning


Har precis avslutat min grötfrukost framför TV:n efter morgonens powerwalk.
Har faktiskt ätit gröt till frukost i 2 månader nu, konstigt att man inte tröttnat?

Tänkte lägga upp veckans träningschema.

Måndag : 30 min Powerwalk innan frukost
Tisdag : 60 minuter Skivstångspass , 20 minuter på löpbandet.
Onsdag : 35 min powerwalk innan frukost , Gym mage, rygg och rumpa , 30 min på löpbandet
Tordag : 50 minuter intervallträning på löpbandet.
Fredag : 40 minuter powerwalk innan frukost alt 30 minuter på löpbandet.
Lördag - Söndag :  LEDIG.

Ungefär så ser veckorna ut, brukar lyckas klämma in ett dans- alt skivstångspass på tordagar också och cirkelfys på måndagar om jobbschemat tillåter.
Skönt är det att vara igång på riktigt!
Ser däremot inte fram emot när snön faller och det blir halt ute, no more morgonpromenader utomhus :(.
Det var så himla skönt ute idag, helt stilla och rätt varmt.





Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback