Hallå heeej!


Morgonens promenad är avklarad.
Jag lever i sån lyx nu, sovmorgon till 8-9, 60-70 minuters promenad innan frukost, ett träningspass om dagen, VARJE DAG. Dessutom blir det en timmes kvällspromenad ungefär varannan dag också.
Jag har kört mycket gym och igår var det dags för första passet, cirkelgym , gick kanon!
Nu är det dags för skivstång 11.30.  Lycklig blir man ju när man hinner träna så mycket :)!!

Slänger in en bild på dagens frukost




Sen kör jag och sambo någon slags LCHF-variant. Åtminstonde lunch och middag, vi skippar socker och kolhydrater så gott det går. Resultat, han har gått ner 4 kg och jag 3 kg på två veckor.
Nu vill inte jag gå ner så mycket mer än 1-2 till eftersom jag redan är smal och hellre bygger muskler, skapar former.
Målet har ju varit att gå ner till 55 kg (1 kg kvar) och omvandla fett till muskler, dvs gå upp lite i muskelmassa.
Det går frammåt iallafall och det om något är ju peppande!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback